Sunday 12 February 2012

mencari rezeki yg halal... (^__^)

skrg aku dah stat kejew... emm... l0m rsew lgi kpenatan brkejew n cmpur nan stdy... huhu... aku kejew 4time t0k tampung prblanjaan aku kt kL n t0k stdy gak.. aku nk ringan an beban ayah aku yg brkejew t0k tampung 6 0rg ahli keluarga nyew 2... emmm... blew aku tringat an ksusahan ayh aku brkejew cri rzeki, aku rsew sdih cngt2... nk mnangis rsew nyew blew tringat an ayah yg kejew s0rg2 tu... bab 2 aku nk kejew 4time... law leh, aku nk kejew t0l2 n blajar t0l2.. biar smew adil... kejew, kejew.. stdy, stdy.. dua2 x trganggu... aku nk tlg ayah aku.. aku x nk sush an dyew 0wg.. aku nk brusaha t0k brjaya.. YEAHH!!!!!

2 comments:

  1. semoga kita dimudahkan dalam mencari rezeki yang berkah dan halal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. AMIN... terima ksih ye sbab k0men... ;)

      Delete

# Sila bebel kan untuk saya...
# terima kasih.. hehe...