Tuesday, 23 June 2015

Chemistry.... (^___^)

Alhamdulillah.... Dah nak masuk 5 bulan aku dah jadik tunang orang.... Dalam masa 5 bulan ni, banyak perkara yang aku belajar sebelum melangkah ke arah perkahwinan.... Memang banyak yang aku belajar tapi aku rasa masih tak cukup lagi.... Alhamdulillah.... Sedikit sebanyak aku dengan "encik tunang" ada chemistry yang aku mulai perasan.... Dalam tempoh bertunang ni jugak, kita berdua mengenal lebih mendalam lagi hati budi masing2... Aku bersyukur kerana mempunyai ahli keluarga yang sentiasa bagi support, "encik tunang" yang sentiasa ada di sisi & keluarga "encik tunang" yang sangat sporting.... Hehe.... Alhamdulillah.... 

No comments:

Post a Comment

# Sila bebel kan untuk saya...
# terima kasih.. hehe...