Tuesday, 22 May 2012

Nak Nangis B0leh tak?? (,-__-,)


kenapa gigi dan kepala saya ni sakit sangat2?? saya tak tahan lah.. emm.... tak pernah2 macam ni... perut pun sakit sangat2.. dah banyak kali kuar masuk t0ilet... emm.... kenapa ni?? kalau dah jadi macam ni, mula lah penyakit demam tu datang.... kenapa lah dengan antib0dy saya ni?? lemah sangat.... senang sangat kena demam... kepala pun pening sangat2 ni.... badan pun dah mula panas.... rasa NAK NANGIS lah... emm.............saya b0leh hanya diam kan diri je... menahan kesakitan ni se0rang saja..... tak tahan sangat2 dengan kepala ni... emmm............. SAKIT SANGAT2!!! rasa berdenyut-denyut........  (,>____<,)

No comments:

Post a Comment

# Sila bebel kan untuk saya...
# terima kasih.. hehe...