Thursday, 24 May 2012

SERIUS... TAKUT SANGAT!! (~___~)



ASSALAMMUALAIKUM....
tak tahu kenapa?? saya dapatkan rasa sesuatu yang tak baik akan berlaku... tapi yang peliknya tu.. hati saya langsung tak ada berkata apa2... hanya diam saja... pelik.. memang pelik.... selalu nya hati saya akan menyatakan sesuatu... tapi... kali ni.. tak kata apa2 pulak... walau apa2 pun jadik, saya TAKKAN NANGIS... percayalah... tapi saya tak janji tau... mana tahu tiba2 nangis ke... hehe... kenapalah dengan saya ni?? pada hal sekarang ni tengah takut tapi b0leh pulak gelak2 ye... tapi... serius ni.. takut sangat2... 1 hari tak tidur ni... emmm... apa lah khabar tak berapa nak baik saya dengar nanti ye?? emm....

No comments:

Post a Comment

# Sila bebel kan untuk saya...
# terima kasih.. hehe...