Tuesday, 22 May 2012

Tak B0leh Nak Tidur..... (,>___<,)


YA ALLAH... kenapa dengan gigi dan kepala saya ni?? sakit sangat2... gigi rasa sakit sangat2... kepala lak rasa berdenyut-denyut.... rasa pening sangat2... rasa nak pengsan pun ada gak... tapi saya TAKKAN PERNAH PENGSAN.... dari kecil sampai lah sekarang, saya tak pernah pengsan... susah nak pengsan... tapi badan jadi lemah ada lah.... nak tidur pun, tak b0leh.... kepala rasa terlampau sakit sangat2... kalau nak makan ubat, rasa malas lak... biar lah el0k sendiri.. emm.... nak nangis lah.... b0leh tak??!! badan pun dah mula panas.... emm..... 


# kepala 0h kepala..... kenapa lah sakit sangat ni?? # (,>___<,)

No comments:

Post a Comment

# Sila bebel kan untuk saya...
# terima kasih.. hehe...