Wednesday 30 May 2012

...cappucin0 blend with black pearl... MY FAV0URITE!!!



ASSALAMMUALAIKUM.....
>>> sekarang saya nak ceritakan mengenai ice blended.... siapa dekat sini suka ice blend?? cuba angkat tangan... hehe.. kalau angkat kaki pun, b0leh jugak... huhu... serius sangat2 ni.. saya memang pengemar ice blend... lagi2 kalau "Cappucin0 Blend With Black Pearl"... perghh... terangkat w0hh.... hehehe... {alamak!! ter-0ver pulak} saya rasa... nak dekat setiap hari jugak saya mengidamkan ice blend... kalau keluar jalan2, saya tak pernah lupakan ice blend.... s0... faham2 lah ye saya ni jenis macam mana.... PEMINAT FANATIK CAPPUCIN0 BLEND... hehehe....




>>> my dear sweet heart.... kamu faham2 lah ye saya ni jenis macam mana.... saya memang suka sangat2 CAPPUCIN0 BLEND... yang penting mesti ada PEARL {biji2 hitam tu}.... memang suka sangat2... kalau tak ada PEARL, saya sanggup tak beli ice blend tu daripada tanpa mengunyah PEARL tu... kalau kamu bawa saya pergi mana2, FIRSTLY.... saya akan cari "ice blend"... tu yang paling mustahak tau..

No comments:

Post a Comment

# Sila bebel kan untuk saya...
# terima kasih.. hehe...